Je kunt het makkelijkst contact met ons opnemen door een mailtje te sturen naar info@thetraintraveller.nl. E-mails worden alleen gelezen tussen 14:00 en 16:00 uur. Afhankelijk van de drukte kan een reactie tot 3 werkdagen op zich laten wachten.
Ben je onderweg en heb je vertraging? Spreek dan het spoorwegpersoneel ter plaatse aan of gebruik de door hen beschikbare contactmogelijkheden (servicemedewerkers, intercom op het perron, treinpersoneel, telefoonnummer op je treinticket, etc.). Wij kunnen je niet helpen met een aangepast reisschema of een ander ticket, de spoorwegmaatschappij moet je weer verder op weg helpen! Dit geldt ook als je een pakketreis bij ons hebt geboekt. Enkel in echte noodgevallen (dat wil zeggen een situatie die niet zelfstandig is op te lossen) kun je gebruik maken van de de contactmogelijkheid genoemd in de reisbescheiden.
Wil je advies over tickets voor een reis per trein, bus en/of ferry? Het werkt voor ons het prettigst als je dan de instructies volgt op deze pagina. Wil je een reis incl. accommodatie (stedentrip of rondreis), kijk dan op deze pagina.
We zijn niet telefonisch bereikbaar, maar helpen je graag zo snel mogelijk via één van bovenstaande contactmogelijkheden.