Je kunt het makkelijkst contact met ons opnemen door een mailtje te sturen naar info@thetraintraveller.nl. Uiterlijk de volgende werkdag ontvang je een reactie!

Ben je onderweg en heb je vertraging? Spreek dan het spoorwegpersoneel ter plaatse aan of gebruik de door hen beschikbare contactmogelijkheden (servicemedewerkers, intercom op het perron, treinpersoneel, telefoonnummer op je treinticket, etc.). Wij kunnen je niet helpen met een aangepast reisschema of een ander ticket, de spoorwegmaatschappij moet je weer verder op weg helpen! Dit geldt ook als je een pakketreis bij ons hebt geboekt. In noodgevallen zijn we natuurlijk wel bereikbaar via de speciaal daarvoor bestemde contactgegevens die je ontvangt bij de reisbescheiden.

Wil je advies over tickets voor een reis per trein, bus en/of ferry? Het werkt voor ons het prettigst als je dan de instructies volgt op deze pagina. Wil je een reis incl. accommodatie (stedentrip of rondreis), kijk dan op deze pagina.

We zijn niet telefonisch bereikbaar, maar helpen je graag zo snel mogelijk via één van bovenstaande contactmogelijkheden.